Blog marketing video's voor de industrie en het MKB
Marketeers zetten steeds vaker video's in bij industrie en MKB bedrijven om hun producten en/of diensten te promoten. In deze blog leest u waarom. Lees hoe videoproducties tot stand komen en meer achtergrond informatie hierover. Een schat aan info waardoor u inzicht krijgt in de emotionele redenen waarom klanten eerder producten of diensten kopen wanneer deze in video's te zien zijn.
IN FEBRUARI 2019 IS AV1 VIDEOPRODUCTIES GESTOPT MET DE PRODUCTIE EN LEVERING VAN MARKETING VIDEO'S
Blog: 2013 trend overzicht
Dit is het jaar 2013 overzicht over de inzet van marketing video's. 82% van de ondervraagde marketing professionals vertelde dat video een positieve impact heeft bij hun bedrijf. Meer dan 3/4 van de ondervraagden vertelde...
Blog: De impact van Marketing video's
Marketeers over de hele wereld gaan meer en meer video inzetten op de websites van de bedrijven. Het motto "Show, don't tell". Prospects zullen eerder producten of diensten afnemen wanneer hierbij een video te bekijken is. In een Infographic is een overzicht gemaakt van de stormachtige ontwikkelingen. Bekijk het hier ..
Blog: Met video meer producten verkocht
Bezoekers van websites kiezen vaker voor een product waar een video bij te bekijken is. Video raakt de mensen veel meer dan gedacht. In het bijzonder als het om aanschaf van een nieuw product gaat. Afgelopen jaar is de markt voor video advertenties geëxplodeerd met 55 %. Bekijk de video met nog veel meer interessante informatie. Vooral bedoeld voor marketing afdelingen binnen de industrie en MKB bedrijven. Bekijk hier de video.
Blog: Persbericht met video heeft 55,4% meer kijkers
Een persbericht met een video zorgt ervoor dat u 55,4% meer kijkers het bericht zien. Het aantal personen dat doorklikt is met 36,1% gestegen in vergelijking met het persbericht zonder video. Een hoog doorklik percentage wijst erop dat mensen geïnteresseerd zijn in dat product of die dienst. Het aantal verkopen zal stijgen evenals de omzet. Dat is toch wat ieder bedrijf wil. Lees hier het volledige verhaal.
Lees meer: Blog: Persbericht met video heeft 55,4% meer kijkers
Blog: 5 Redenen om nu te beginnen met video
Steeds meer bedrijven beginnen in te zien dat communiceren met video zeer effectief is om nieuwe klanten binnen te halen. Het is niet alleen het binnenhalen van klanten maar ook het makkelijker verkopen van producten of diensten nadat men een video hierover bekeken heeft.
Blog: Een marketing video die leads genereerd?
Video als marketing instrument inzetten op de website om leads te genereren. Hoe doe je dat? Ontvang GRATIS het Online Video Handboek en in 3 stappen ...
laten we zien hoe een dergelijke marketing video campagne tot stand komt.
Blog: Wat kost een video productie?
Video producties kosten geld, dat snapt iedereen, maar hoeveel mag een bepaald type productie kosten? De investering wordt snel terugverdient doordat een website met een video door Google veel beter gevonden wordt. De kans is 53x groter om op de 1e pagina te komen aldus de onderzoekers van Forrester Research.
Blog: 75% inkopers kijken naar marketing video's
75% van de ondervraagde inkopers zeiden dat ze wekelijks kijken naar werkgerelateerde online video content op business-gerelateerde websites.
Blog: 10 redenen voor MKB om video in te zetten!
Video op bedrijfswebsites van het MKB worden meer en meer toegepast. Dat is niet zonder reden. Een van de redenen waarom video wordt ingezet op websites is het feit dat gebleken is dat 59% van de beslissers bij bedrijven en organisaties zich nu laten leiden door video's. Dit wordt bevestigd door de jaarlijkse sectorprognose van de Rabobank. Bekijk ook het blog en zie hoe bedrijven nu gebruik maken van marketing video's voor hun bedrijf.
Blog: Helpdesk zet video in
Video als service, maar tevens als besparing. Bedrijven die een helpdesk hebben, kunnen besparen op personeel wanneer vaak vragen over dezelfde problemen binnen komen. Klanten kunnen op de website de video zien die het probleem voor hun oplost. Voor klanten begrijpelijker en bij de helpdesk kunnen ze volstaan met minder personeel.