Blog marketing video's voor de industrie en het MKB

Marketeers zetten steeds vaker video's in bij industrie en MKB bedrijven om hun producten en/of diensten te promoten. In deze blog leest u waarom. Lees hoe videoproducties tot stand komen en meer achtergrond informatie hierover. Een schat aan info waardoor u inzicht krijgt in de emotionele redenen waarom klanten eerder producten of diensten kopen wanneer deze in video's te zien zijn.

Blog: Bedrijfsanimaties 100% impact bij uw doelgroep

In 2020 is video 75% van mobiele global data verkeer

Bedrijfsanimaties (video) zijn bedoeld om een bepaalde doelgroep te triggeren. Maar waaraan moet je denken bij het opzetten van zo'n  ...

 


Lees meer: Blog: Bedrijfsanimaties 100% impact bij uw doelgroep

Blog: Video op mobiel streeft desktop voorbij

Video op smartphone wordt meer bekeken dan op desktop

Volgens Adobe is het bekijken van video op mobiel steeds populairder geworden. Zelfs zo populair dat er op de smartphone meer video wordt bekeken dan op de desktop. Maar dat gaat ten koste van ...


Lees meer: Blog: Video op mobiel streeft desktop voorbij

Blog: In 2020 is video 75% van global mobiele data verkeer

In 2020 is video 75% van mobiele global data verkeer

Cisco heeft onderzocht dat in 2020 75% van al het wereldwijde mobiele data verkeer zal bestaan uit video. Alleen de slimme bedrijfsmarketeers zien hiervan de verkoop...

 


Lees meer: Blog: In 2020 is video 75% van global mobiele data verkeer

Blog: Pinterest - onmisbaar voor uw bedrijf?

Met Pinterest nieuwe klanten binnenhalen

Pinterest is een enorm snel 'Social Network', met miljoenen afbeeldingen. Hoe kunnen prospects verleid worden om te klikken op uw bedrijfsfoto?

 

 


Lees meer: Blog: Pinterest - onmisbaar voor uw bedrijf?

Blog: How to videos: 1 op de 3 schaft daarna een product aan

Waarom een 'Over ons' video voor elk bedrijf?

De zoekterm bij Google en YouTube naar  "How to" groeit  jaar op jaar 70%. Als bedrijf maakt u hier natuurlijk direct  gebruik van om meer omzet realiseren.

 

 


Lees meer: Blog: How to videos: 1 op de 3 schaft daarna een product aan

Blog: Uw handelsmerk kan niet zonder video

Waarom een 'Over ons' video voor elk bedrijf?

Als Marketeer weet je hoe belangrijk de marketingmix is. Een studie van ReelSEO (in Amerika) toonde aan dat eind 2013 93% van de marketeers gebruik gemaakt hebben van video. 82% van hen waren positief over het eindresultaat. Hier ziet u een paar resultaten:

Lees meer: Blog: Uw handelsmerk kan niet zonder video

Blog: YouTube is het nieuwe 'etalage' kijken en kopen

Waarom een 'Over ons' video voor elk bedrijf?

Volgens de gasten van Google start 15% van de consumenten al in juli met de Kerstinkopen. Moeten de bedrijven dan samen met de videoproducenten de marketing video's dan al operationeel hebben?

Lees meer: Blog: YouTube is het nieuwe 'etalage' kijken en kopen

Blog: Hoe video's te gebruiken om conversie te verbeteren

Waarom een 'Over ons' video voor elk bedrijf?

Een video op de website verhoogt de conversie. Niet iedereen is daarvan op de hoogte. Video is een effectieve manier van communiceren met uw klanten en de video's op de website zorgen er ook nog eens voor dat u beter gevonden wordt.

Lees meer: Blog: Hoe video's te gebruiken om conversie te verbeteren

Blog: Waarom elk bedrijf een 'Over ons' video moet hebben

Waarom een 'Over ons' video voor elk bedrijf?

Heel langzaam beginnen bedrijven in te zien wat de waarde is van video's op hun websites. Denk hierbij aan product of trainingsvideo's. Nu pas komt het besef van de ongelooflijke kracht van de 'Over ons' video. De veelzijdigheid van een 'Over ons' video is een belangrijk marketing aspect.

Lees meer: Blog: Waarom elk bedrijf een 'Over ons' video moet hebben

Blog: 4 manieren om online videokijkers te boeien

4 manieren om online videokijkers te boeien

Wanneer marketing video's online geplaatst worden, dan moet u als bedrijf rekening houden met de kijkers: een publiek dat moeilijk te boeien is, snel wordt afgeleid en even zo snel de video weer weg klikt. Experimenten worden uitgevoerd om te achterhalen hoe men de kijker kan blijven boeien voordat deze wegzapt.

Lees meer: Blog: 4 manieren om online videokijkers te boeien

Blog: Videos verkopen producten, zonder de video te bekijken!

Zelfs zonder video te bekijken worden produkten beter verkochtHet is genoegzaam bekend dat producten beter verkocht worden wanneer er een video van is. Opmerkelijk dat nu gebleken is dat alleen door de aanwezigheid van een video, het product beter verkocht wordt.

Lees meer: Blog: Videos verkopen producten, zonder de video te bekijken!